Esmanur_1 Ben🙋🏻♀️ 18 haftada öğrendik. Sürekli büyümeye devam etti. 35. Haftadan sonra büyümesi durdu. Suyu vs azalmadığı için doktor beklerdi. 40+5 de doğum yaptım. Sağ böbrek 35mm olarak dünyaya geldi. Şu anda 3,5 aylığız. Voiding denilen işlem var onun ile baktılar. Kaçak çıkmadı. Aylık ultrason kontrollerine gidiyoruz. Sintigrafi çekildi . Böbrek çalışma yüzdelerine bakıldı. Suanda daha takip ediliyoruz. Doktor böbreğin etli dokusu parankimi aşırı derecede incelmedigi sürece takip edeceğiz diyor. İncelme çok olursa operasyon geçirecek