Buselisss Merhaba 6 hafta 4 Günlük gebeyim. Bu sabah önce açık pembe daha sonra koyu kahverengi tarzda devam eden akıntım oldu. Bu tarz bir şey yaşayan oldu mu ? Kadın doğuma randevu aldım fakat bilmek istiyorum yaşayan oldu mu ?
Ayse0575 Buselisss ben ilk iki gebeliğimde de lekelenme yaşadım ve kaybettim. Zaman kaybetmeden gidin.
Baby_B Buselisss Yeniden pembeye dönmesi,kirmizi rengi almasi tehlikeli. Progestan verir doktorunuz. Henuz yerlesme dönemleri olsada kanamalar normal degildir
cansupolat Buselisss ben 9.haftamda kahverengi lekelenme yaşadım doktor eski bı kanama olduğunu içerde yeni bı kanama alanınin olmadığını söylemişti progestan fitil ve pruluton iğne oldum 2 doz kahverengiye lekelenmem 3.gunde tamamen kesilmişti ama yinede doktoruna danış