Misra Merhaba 8 haftalık hamileyim sizinde beyaz akıtınız oluyor mu ?? Doktorum normal olduğu söyledi??ve hareketlerinize dikkat ediyor musunuz temizlik ev işi vss
seyma281015 Misra 7 hafta 4 günlüğüm akıntım var benimde. Her işimi yapıyorum mecburen bide 3 buçuk yaşında kızım var düşük tehlikesi vardı geçti ama Allah a emanet bakalım 😊
Seherr Misra beyaz akıntı çok normal hamilelikte sürekli oluyo ben sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum hergün meyve ceviz badem yiyorum çok ağır iş yapmamaya gayret et yüksek yerlere uzanmaya gerilmeye çalışma ilk başta bunlar önemli herkes bu uyarılarda bulundu bana
NanishAgayeva Misra merhaba ben 6+4 oldum yalnizca dinleniyorum eve temizlikci aldim mecburen cunki hamilelikle birlikde kistim var cok buyuk partlaya bilir onun icin doktorum cox haraket etmeyi yasakladi,ama akinti falan yok
aybkburk Misra 8+4 haftalık hamileyim bende , beyaz akıntı bende de var , ağır iş yapmamaya gayret ediyorum , zaten çok halsizim canım sıkkın konuşmak bile istemiyorum zormuş hamilelik , hayırlarla sağ salim gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏🏻🙏🏻
Hilalysr Evet canım bende 8+5im çok fazla beyaz akintim vardı ama azaldı biraz. Ev işi yapmıyorum bulaşık dışında. Günde 3 4 saat yatıp dinleniyorum.