Regl olmam gereken tarihte test yaptım kaset testte silik çıktı 2 gün bekledim erken gebelik testi aldım bu sefer çift çizgi çıktı aynı gün doktora muayene olmaya gittim . doktor karnımdan baktı ve kese göremedi kan ve idrar testi istedi bu sabah kan ve idrar testim çıktı. Beta 515 gözükmekte doktora bu kağıdı attım ve bana progestan kullanmamı üç kez fitil atmamı söyledi kese görmeden bu ilacı 3 kez kullanmak mantıklı mı güvenemedim açıkçası? Kanamam yok sonuçta reglim 5 gün gecikti en son 6 Ağustos’ta regli oldum.