Reshaa Kızlar hafif karın ağrılarım bel ağrım var doğum belirtisi mi oluyor yoksa daha g gelmeye niyeti yok mu birde kanala girmiş
KlncA Reshaa aynıları bende de var 😣 Bunlar da doğuma hazırlık tabi ama İşte bu sancıların güçlenmesi lazım kuzum gerçek doğum sancısı olması için
nursena Reshaa aynıları bendede var ama gelmek bilmeyen birde bebiş var biran önce gelmesini istiyorum ya geceleri uykularım yok zaten bu gidişle doğuramıcam 😇
Minikus Reshaa Benim kanala da inmedi bebeğim kanala inince hemen doğar mi ki daha bekliyor mu ki şekerde düzensiz beklemeli miuim acaba 🤦♀️
Pinaralbyrksrsn Merhaba kızlar 38+6 dayım bir sorum olacaktı bugün doktor rahim duvarına başını yaslamış o yüzden tam kg söyleyemiyorum dedi yani kanala girmiş mi oluyor bebeğim hiç ağrım sızım yok hala 🤔
Caglaaa Doğum sancısı belden geliyormuş, kasık ağrısı yalancı doğum sancısı olarak geçiyormuş bende 37+3 üm 2 cm açıklığım var ve kasık ağrım var normal sancı gelmesini yda suyumun gelmesini bekliyorum 😊