Ya kızlar idrar yolu enfeksiyonumu mantar mı bıktım artık anlamıyorum idrar yolu için ilaç kullanıyorum geçiyo geçmiyor 2 gine başlıyor yesil akıntı böle tam eğiliyorum hop su gibi yesil yesil parça parça mantar mı bu bilmiyorum artık gına geldi doktor donaxtyl fitil vermişti kullanmaya korkmuştum onu kullanıcam hamilelikte bunu yaşayan var mı fitile geçiyo mu antibiyotik de şart mı bıktım valla
Mantarsa bu crp yi yükseltir mi acaba crpm 4 çıkmış mesela