Bugün 37+6 olduk nasipse yarın 38 dün açıklık muanemi oldum devlet hastanesinde çok acıdı ebe bana sen korktuğun için öyle oldu dedi bende normal asla yapamam dedim sezeryan istedim devlet hastanesinden 1 doktor kabul etmedi diğer doktor kabul etti çünkü parmak ucu kadar açıklığım yok diğer doktor normal yapabilirsin dedi şok oldum açıklık yok çünkü dün beni sezaryene kabul eden doktora tahlil ekg idrar verdim haftaya salı gelip bana gün vereceğini söyledi 39 da alıcak nasipse doktor hakkında hiç tecrübem yok özele gidiyordum eğer devlette sezaryen yapan olmasaydı tekrar özele gidicektim dualarınızı bekliyorum 🌸🫶🏻🥹🥲