Kızlar doğum yapıcam yarın bugün son kontrolüm var. Ama korkuyorum sezeryan olacağım ilkinden ötürü. İçimde garip hisler var kızım evde ilk ayrı kalışım ve ikinci çocuğu ya onun kadar sevemezsem diyorum ameliyatı da bildiğim için ne yapacaklarını o daha da korkunç geliyo içim çok kötü yaşayanlar naptınız bu hisleri nasıl atlattınız