beysenyil 24 eylül de randevum var. O zaman 16+2 olacağız, cinsiyet öğrenebilir miyiz acaba gidince ? Sizler kaçta öğrendiniz ? İlk çocuğum da 13.haftada erkek gibi dedi 15.haftada da kesin erkek demişti 🙃
Eminegulgec17 beysenyil benim doktorum Osman Konyalı kan değerlerine bakarak hamileliğim 15. Gününde erkek dedi ve 16. Haftada başka bir doktorda erkek dedi
babyiscoming_ beysenyil 15+5 te gittim yani dün bebek gelişim olarak 16 küsürlerdeydi biraz önden gidiyor erkek olduğunu öğrendik🥰
Tugceaker beysenyil ben henüz öğrenemedim 23 eylülde öğrenicez inşallah bende 16+4 olcam gittiğimde ama sat göre 17+1 olcam
-Miracle- Eminegulgec17 kan değerinden mi nasıl yani kaçtı ki değeriniz ya da neye göre değerlendirirde böyle dedi 🤭🙃
Eminegulgec17 -Miracle- hamilelik testi için kan vermistim sonra tahlillerde öyle dedi hatta çok sasirmistim inanmadım tabi ama başka bir doktorda 16 . Haftada erkek dedi 🙃🤭