dilarakocc Ev sahibine kirayı çıkarmak için aradım, kirayı verdim eve geldim kahvaltı ettik vs telefonu bir aldım aradıgımdan beri hiç kapanmamış🫣 bişey de konuşmadık öyle ama inşallah yanlış bişey dememişimdir dedim kendime kendimee
iremd-1798 dilarakocc ahahha yok artık ev sahibide mi hiç fark etmemiş o kadar süre kapatmamış 😅 kötü bir şey demediyseniz bir şey olmaz bence bende lise de öğretmenimle konuştuk kapatmamışım oda kapatmamış arkadaşımla okuldan bir kaç kişiyi çekiştirdik açık görünce telefonu alo dedim söylediklerinde çok haklısın bende sevmezdim o kişileri falan dedi Allah tan ucuz yırttım 😅
dilarakocc iremd-1798 😂😂😂ben hep kendimi övmüştüm saçımı şöyle boyatcam şu kuaföre gitcem falan allahtan öyle dedikodu yapmadım🤣🤣