Kızlar bat 14, zaten artık aşılama yaptırcaz bu ay hiç umrumda değildi buralara bile girmedim. Şimdi düşündüm de ya hamileysem diye😅 ama asla göğüs ağrısı yok onun dışında mide bulantım falan oldu bu aralar ama sanmıyorum göğüs ağrısı olurdu gibime geliyor???