ezgi98 @Elif-ada- dün konuşmuştuk ya canım innovita koyulaşmıyor diye bak sende bazen tam pik olmadı diye üzülme benim testim 9 unda yumurtlama olmuş innovita danışanı öyle söyledi şimdi de çatlamış. Sende tam pik olmuyor diye üzme kendini bizde yumurtlama oluyor ama sanırım çok büyümeden çatlıyor. Ama yine de gebe kalma ihtimalimiz var sana örnek olması için testimi çektim ❤️
Elif-ada- ezgi98 Benimde hep böyle oluyordu tam pik olmadan siliklesiyordu inşallah güzel sonuç alırsınız teşekkür ederim 🤗
ezgi98 An53 tam kopkoyu iki çizgi eşit olmadı ama herkes yumurtlamışsın diyor çok mutlu oldum sizden onu duyunca ❤️❤️ İnnovita çalışanına mesaj attım o da yumurtlama çatlama olmuş dedi inşallah bu ay tutar
An53 ezgi98 Ben de innovita kullandım ben de pcosluyum hiç eşit 2 çizgi görmedim 4 sene boyunca. Hamile kaldığım ayda da aynı sizinki gibiydi testler. Olmazsa da canınızı sıkmayın bizim için yumurtlama görmek bile büyük bir şey
ezgi98 An53 yani bu testimle tam pik olmamasına rağmen hamile kalma şansım var mı sizce 🥲🥲 tam 14. Gün olmuş yumurtlamam inşallah sağlıklı bir şekilde yumurtlamışımdır çok istiyorum bu ay bir bebeğim olsun
An53 Testlere devam etmenize gerek yok bence bırakın rahatlayın stresten uzak durun bu ay için kafanızdan çıkarıp atın.. diğer aylarda 3 günü de değerlendirin, hatta sabah yapabilirseniz daha iyi spermler daha kaliteli oluyor.
An53 ezgi98 Testiniz pik olmuş bu tam pik değil diye bir şey yok herkeste hormonun oranı farklı seyreder beta değeri gibi düşünün bu tam bir pik.. her ay gebelik şansı %15 tir eğer kaderinizde varsa Allah’ın izniyle olur olmazsa da diğer ay olur inşallah 🫶
ezgi98 An53 Beni o kadar rahatlattınız kiiii çok teşekkür ederimmmmm 🌸🧡🧡 İçime sinmiyordu çok koyu değil diye ama sizin yazdıklarınız çok rahatlattı beni
ezgi98 Elif-ada- inşallah 🩷 ben bu ay incir kürü yaptım eğer faydası olursa size haber veririm inşallah benimde hiç pik olmuyor ama bu sefer pik göremesem de çatlamadan emin oldum test silikleşince. Belki tutar bakalım inşallah