Ya kızlar 29 haftaya girdim bugün bu yorumlarda okuyorum kimi diyor ki bebek o kadar hareketli ki gece beni uyutmuyor tekmeleri canımı acıtıyor gündüz Bir an durmuyor falan benim bebeğim de mi sıkıntı var benim asla canımı acıtacak kadar vurmuyor bazen iki gün neredeyse bir kere iki kere vuruyor o da acıtmıyor yani varla Yok arası gidip gelmesi neredeyse hissetmeyeceğim çocuğu normal mi bu benim gibi olan var mı