Aybukeb cansubck hayirli olsun benimde 38+0 da cuma günü sezeryan doğumun.var kaç kilo dogdu bebeğiniz ilk sezeryaniniz mi birde
Gurbetci_biriii cansubck allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲🏻 bende sezeryan olucam da kesiği vs hissettiniz mi ameliyatta?
Aslicann Sezaryen sizi çok zorlamı haftaya doğumum var Allah nasip ederse kendim istedim sezeryan olmasını
cansubck Aslicann ben de kendim istemiştim. Bugün ikinci günüm ağrı acı devam ediyor,ağrı kesicilerle idare etmeye çalışıyorum. Sağlıklı doğumlarınız olsun inşallah 🙏
cansubck Eliyuss sütüm çok az var şu an. Bazısının hamilelik sürecinde gelmiş. Benim yoktu. Sağım yapmaya çalışıyorum. Ameliyat sürecine gelecek olursak ilk defa ameliyathaneye girdim. Kendimi mümkün olduğunca sakinleştirmeye çalıştım 😊
tayincibies cansubck ben de kendi isteğimle olucam ve daha önce hiç ameliyat geçirmedim🥲 Doğum esnasında mide bulantınız oldu mu acaba
cansubck Neslihankrhmt sağlıklı doğumunuz olsun 🌸 bıçak altına yatıyoruz sonuçta illaki uyuşukluk geçince acı oluyo. Bol bol kayısı kompostosu içtim ben gaz çıkarmak için.
cansubck Gurbetci_biriii amin teşekkür ederim.🙏 korkuyodum uyuşmazsa diye bacağımı oynatmamı söylediler ilk biraz oynattım beklediler sonra hareket ettiremeyince başladılar. Ve hiç kesiği hissetmedim. Kendimi sakinleştirdim sürekli. Aşağı yukarı 30 dakika kaldım ameliyathanede sanırım.
ZeynepDuru17 cansubck geçmiş olsun sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip etsin rabbim gözlerim doldu bizde sezeryan olduk dört aylık olcaz ayın 17 sinde zaman diyorum sağlıkla büyütmek nasip etsin rabbim inşallah canım 🥹🤎
cansubck Tutaste_ sabah 11 buçukta çıkmıştım ameliyattan akşama doğru çıktı gaz. Saat olarak tam hatırlayamadım ama gece de çıkmaya devam etmişti.