ysen canım bana da aynısı oldu 17 hafta da kesin net erkek dedi bi kaç gün sonra gel kesinleştirelim dedi gittiğimde kız dedi emin olamadı tekrar çağırdı tekrar gittim kız dedi ama içimde erkek hissi var nedense belirtiler vs çok şükür hamileliğim çok iyi geçiyor özel hastane olmasına rağmen kesin diyip yanılanlar çok çevremde de çok gördüm en iyisi detaylıyı bekle ben detaylıyı bekliyorum erkek diyince ona odaklanıyorsun kız diyince ona odaklanıyorsun tabi ikisi de sağlıkla gelsin ama insan net belli olsun istiyor 😊