teacher14 daha önceki gebeliklerimde 2 kez yaptırdım. Ama amniyosenteze bağlı bir sorun yaşamadım. Çok iyi doktor bulur yaptırırsan sorun yaşayacağını düşünmüyorum cnm. Hatta özele gidiyordum profesör. Benim doktorum yapamam demişti devlette bir doktor ayarlamıştı bana öyle düşün yani herkes yapamaz. İstersen önce fetal dna yaptır o da yüzde 99 doğru sayılıyor ztn. Onda bir sorun çıkarsa amniyosentez yaptırırsın ztn. Ayrıca amniyosentez 16. Haftada yapılıyor en erken o zamana kadar fetal dna sonucun zaten çıkar