ZeynepSabancay Sabah uyandığımda hafif bi ıslaklık vardı. Bi iki saat sonra bacaklarımdan sızıntı şeklinde su geldi. Zaten bugün muayenem vardı hastaneye gittim nstmde az sancım çıktı. Muayenede 3 cm açıklığım olduğunu söyledi doktor ve yarın sabah gel doğurtayım seni dedi 😳 sabah yedi buçukta gidicem. İkinci doğumum , tecrübeli anneler siZce kaç saat sürer ??? İlk bebeğim çok uzun saatler sonunda doğmuştu .
Reshaa ZeynepSabancay ayy ne güzel bende 38.2yim öncesinde sizin bel kasık ağrınız oldu mu hafif hafif
ZeynepSabancay Reshaa çok baskı oluyordu . adet sancısı gibi kasıklarımda oluyordu ama çok hafif ve sürekli değil .