Kızlar 5 eylülde değerim 71.30 7 eylülde baktırdım 250 çıktı aradan 4 gün geçti cuma günü doktora gideceğim yeniden baktırmadım değere testlerle takip ediyorum koyulaşmayı ama testler koyulaşmıyor koyulaşmadı gerekmiyormu HCG değeri arttıkça 🙄 normalmi bu durum birde Cuma günü değerin ortalama kaç olması gerekiyor aradan 6 gün geçmiş oluyor cuma gününe 