melekmi22 Dün akşam eşimin telefonunu ben aldım benimki bozuldu diye neyse kurulum yapıyoduk wpyi açtı ve mesajları sildi gördüm yani bir sürü mesaj var di nasıl geri getirebilirim benim numaramla girdi wpye ama kendi mesajları çıktı orda hemen sildi
melekmi22 prens_prenses_annesi sordum normal.mesaj ne var bunda dedi baksaydım dedim bakarsın dedi küçük bebeğim var fazla kavga etmek istemiyorum üzülüp sutum kesilir diye tamam diyip geçtim ama aklımda kaldı
melekmi22 prens_prenses_annesi özellıkle doğumdan sonra bunlara biseyler oluyor burda okurken benim eşim yapmaz diyorum şimdi kendisi beni paronayaklastiriyo
prens_prenses_annesi melekmi22 bi aralar ben oyleydim hic bisy gormememe ragmen didik didik arastiriyodum temiz bisy yakalamadim
melekmi22 prens_prenses_annesi belki gerçekten ben abartıyorum lohusa değilim ama yeni anne sayılırım hala belki hormonlar yapıyor bilmiyorum
prens_prenses_annesi melekmi22 insallah oyledir kuzum kotu bisey cikmaz altindan ama dedigim gbi aylarca arastirdim hic bisy bulamadim yapsa bulurdum en ufak bisy olsada diye duusnuyorum
prens_prenses_annesi melekmi22 insallah oyledir kuzum kotu bisey cikmaz altindan ama dedigim gbi aylarca arastirdim hic bisy bulamadim yapsa bulurdum en ufak bisy olsada diye duusnuyorum