Ebrueren Yürüteçten dolayı bebeğim bazen basarak bazen ayak ucunda yürüyor ayakta sabit dururken ayaklarını tam basıyor zamanla düzelir mi ?
Nlgn254 Ebrueren valla küçükken bende öyle yürüyormuşum şuan haken yokuş aşağı inerken parmak ucumda yürüyorum 😁
Annelikmghb Ebrueren yeni yürümeye başladıklarında neredeyse tüm bebekler o sekilde basar canim hatta arkadaşımın oglu ayaklarini birbirinin uzerine basarak yara yapmisti cok normal yani
Caglab Ebrueren benim kızım 2 yaşına kadar filan o şekilde yürürdü. Düzeldi ama. Yine de isterseniz doktora gittiğinizde danışın bakalım.
_ozlmm Ebrueren Muhtemelen o yüzdendir daha tam basmaya korkuyordur 🙈 Ama içiniz rahat etmesi açısından doktora götürdüğünüz zaman sorarsınız ben de genelde öyle yapıyorum aklıma takılanları doktora da soruyorum 😇
Glyctkl Yürüteç bindirmeyin, ayakta sürmeli gibi yürüyen arkadaşım var ondan alsanız daha iyi. Tam basar sayesinde