alsar11 Tam %99 erkek dedi doktorum. Resim yükleyemiyorum keske buraya foto atabilseydim🥹 bende şok oldum çok erken yanılma ola bilir mi dedim? Hayır apaçık ortada dedi hersey 🤣
Beyazmelekkk alsar11 solda üç çizgi var tıklayın resim yükle yazısı olacak oradan resmi seçin linki kopyala yapıp buraya yapıştırın . Hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
Ebrueren alsar11 hayırlı olsun bende 13 haftalıkken öğrendim ama eminim 12 haftalık veya senin zamanında gitsem öğrenirdim benimkide baya açmıştı meydana 😂 1. Bebişten bahsettim 2. Ye yeni hamileyim yarın ilk kontrolüm var kızlar dua edin hersey yolunda olsun
Gokturkmom_ alsar11 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝🌸
kedilibebeli alsar11 bizde 11+5te öğrendik %90 erkek dedi bakalım pazartesi 16.hafta kontrolüm var hala erkek diyecek mi merakla bekliyorum o zamandan beri gitmemiştik 🥰