Bir kızım var 2. Hamileliğim. Çok merak ediyorum kızlar kız mı erkek mi yakında doktordan öğrenicem ama insan merak ediyor kız diyende var erkek diyende tabi yarı yariya ihtimal olunca 😃

Yorumlarınızı merak ediyorum neye göre tahmin ettiğinizi de yazar mısınız 🙏💖