Ada25052025 Günaydın, dün normalde adetimin ilk günüydü gecikince bugun test yaptım🙈 
nisamom_ Ada25052025 Silik çizgi var canım bence var gibi ☺️ hayırlısı olsun bir kaç gün sonra yenile istersen
Gamzeli-annee Ada25052025 hayırlı olsun canım testte de belliymiş zaten olduğu sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ☺️
Ada25052025 Gamzeli-annee nisamom_ Tgb_smh Cok teşekkür ederim kızlar rabbim isteyen herkese nasip etsin☺️