Selam annelerim, dün detaylıya girdim ve yanıldıkları cinsiyet için kesin erkek dedi doktor. Bir de bebeğimin burun kemiği sınırın altında minikmiş 🥰 gerçi benim de burnum minik baya 🫣 bu durumu yaşayan var mı biliyorsunuz down sendromu olabilir düşük ihtimalle. Ben ikili testi uygun görmediğim için yaptırmadım. Ama merak ediyorum burun kemiği minik olup da sağlıklı olan bebişlerimizi ❤️🌸 çok şükür ondan ziyade her şey yolunda 😍