Pazar gecesi ufaktan sancı girmeye başlayınca hissettim. Sabah 8de nişan geldi. Evde sancıların siklasmasini bekledim. 15 dakikaya inince doktorumu aradık beklemene gerek yok gel dedi. Giriş yaptım nst bağlandı açıklık kontrolü yapıldı 3 cm açılma vardı saat 11de. Doğum katına geçtik suni sancı verildi hızlanması için. Sancı sıklığı ve şiddeti arttı ama saat 4e kadar sadece 1 cm açılma oldu. Nst de bebeğin kalp atışları yavaşlamaya başladı. Riske atmak istemedik ve hemen sezeryana geçti doktorum. 20 dk içinde bebeği aldılar beraber odaya geçmemiz 1.5 2 saati buldu. İlk ayağa kalkış çok zordu hala ağrılarım var. Ve saçma bı şekilde boyun ve omuz tutulması yaşıyorum resmen daha çok zorluyor. Yaşayıp da bilen geçmesi için bişey yapan varsa söyleyebilir mi ? 🌸