Julideniz Merhaba kızlar biliyosunuz dün test yaptım evde üç taneside silik cıkmıştı kan verdim 1.20 cıktı sonuc reglme 9 gün var kan tahlilinde oyuzden cıkmamış olabilir mi var mı aranızda böyle sonradan pozitife dönen
Kbrumt68 Regl tarihine daha çok var neden erken yaptınki canım bukadar bide normalde ilk kana sonra idrara geçer bebek bence bi kaç gün daha bekle