Zhr_mom1 Dün kan testimin sonucu çıktı 880 geldi . Doktora ne zaman gideceğim kese ne zaman görünür çokkk heycanlıyım annelerim💖🙈
Nazli1334 Zhr_mom1 hayırlı olsun Cnm iki günde bir kan ver dün vermissen yarın yine aynı saatte aynı yerde vermeye çalış iki katı artış olursa sağlıklı demekmiş kese için son adet tarihinden itibaren 5.hafta üzeri olduğunda doktora gidersin cnm
Ebrueren Zhr_mom1 beta 5.000 i geçince keseyi bebeği görürsün 🌸 bende yarın gidicem ilk kez çok heycanlıyım
Buse3555 Zhr_mom1 ben 7. Haftamda kalp atışını duymuştum hemde benişi görmüştüm 5. Haftada keseyi gördüm hayırlısı olsun canım hcg ile ölçme son adet tarihine göre bak kaç haftalık ona göre ilerle
Zhr_mom1 Nazli1334 doktora yazdık yarın telrar ver dedi hcg bakmak için sorun mu var dedim kan değeri yükselmesine bakcakmış . Korkuyorm dış gebelik olur farklı şylerle karşlaşırım die🙈
Zhr_mom1 Nazli1334 evt evt iknciyi doktor istedi zaten 2025 çıktı sıkışık idrarla ultrson bakılcak çok heycnlıyım bnde🥰
Aslaninannesi_ Betan 1000 i geçince keseyi görürsün ben 4.haftada keseyi görmüştüm 6.haftada bebişi gördüm 7 de kalp atışını duydum ♥️🧿
Nazli1334 Zhr_mom1 yok Cnm dediğim gibi yarın yine vereceksin en az yüzde 60 artması gerekiyorki sağlıklı bir gebelik diyebilesin ama ilk değerinde güzel çıkmış
Nazli1334 Zhr_mom1 çok sevindim Cnm hayirli olsun bende ilk ogrendigimde 785 idi iki gün sonra 2485 olmuştu keseyi görebildin mi peki Cnm