Deletedmom_116 myangelson adete göre 11+1 Ve bulantım geçmedi bide gaz sorunum başladı 🥹🥹İlacın etkisi olmuyor koku zaten En hasas noktam şu aralar geçmesini umuyorum bende oğlum kussa bile midem bulaniyo Harbuki alışkınım 🥹
myangelson Deletedmom_116 gaz sorunu bende de var ya. 🥲 Koku hassasiyeti çok kötü birşey bu hamileliğimde yaşıyorum ilaç icmedigim zaman acillik oluyorum içtiğim zaman da çok kötü olmamı engelliyor sadece muayeneye gittiğimde söyleyeceğim böyle devam ederse 🥲
Deletedmom_116 myangelson Ben soyleidm bı farki yok 🥹🥹benimde bu hamileliğim çok başka oğlumda girmedigim herşeyi yaşıyorum
Rabiul myangelson evettt ama son zamanları değil ortalarını tam hamiş hamiş pıtır pıtır ortada gezdiğim zamanlarımı 😆😆 26-27. Hafta ideal
myangelson Rabiul hahah😅 benim de 2. Trimester korkum hep sıkıntılı geçtiği için öncekinde 🙄 bu inşallah çok güzel geçer 🥲
myangelson Deletedmom_116 bazılarına doktor 4 taneye çıkartıyormus prilami o zaman rahatlatabiliyormus belki yükseltir dozunu bilemiyorum 😅 Benim de farklı gerçekten ama sana ramziye göre kız demiştim dimi benimki de öyle duruyor hadi bakalım 😅