NNSKA Ovulasyonum 31 Ağustos tu ama 30 unda boşalma oldu 31. De olmadı kızlar dün akşam fenalaştım birden kustum arada başımda dönüyor sabah kalktım her yerim böyle et kesiği gibi üşüttüm mü acaba yoksa başka birşey olabilirmi 😳😳