Duyguaksoy benim de aynı oldu. 1 haftayı geçti ara ara oluyor hala. Benim doktorum günde 4ten fazla çıkarsan gaita bakmamız lazım dedi. Susuz bırakma kendini. Erken doğumu tetikler dedi doktorum. Maden suyu da iç mutlaka. Vücut doğum yaklaştıkça hazırlanıyormuş sanırım.bağırsaklar daha çok çalışıyormuş. Yediklerine de dikkat et yağsız vs ye. Benim bu şekilde toparlandı biraz.