Kızlar gerçekten çok zor durumdayım lütfen dua edin hastanede bebek doğar doğmaz kuveze aldılar nefes almasında problem var diye bugün 3.gunum ben evdeyim bebiş hastanede üstelik doktorum ben fıtık olmayayım diye sezeryan yerimi üst üste toplayarak dikmiş omzumdaki doku zarar görmüş onun ağrısı ödemi atamamam sütumun olmaması heryerim davul gibi şişti ağrılardan sütüm gelmiyor sağım yapiyorum bebeği emzirmeye gidiyorum 2 saatte bir ama süt yok kesinlikle birde hastaneye gitmek için 40 dk arabayla ulaşmaya çalışıyorum uzak eve hastanede emzirme otelinde kalsam yataktan desteksiz kalkamıyorum tek başıma çok zor durumdayım lütfen dua edin