Genetik test yaptırmadım ama bir önceki düşüğümün sebebinin kan pıhtısından kaynaklı olduğunu biliyorduk, ikinci gebeliğimde kan testinde zaten pıhtı görünüyor, kan verdiğinizde görmüştür doktorunuz. Bizim öyle başlandı, ilk günden beri kullanıyorum, 6.aya gireceğiz