Elisam05 Kizlar ben 2li yaptıramadm kacirmisim devlete gittim Anadolu yakası Sancaktepeye o bana 3luye gel dedi fakat aradığımda MHRS vermiyor doktor a gitmenz gerek diyor aynı doktora randevu alıp mi gitmek lazım ordanmi yapıyorlar taramayı
muphem Elisam05 valla ben ikisini de uaptırmadım bi bilgim yok sadece soru yukarı çıksın diye yazıyorum🥲 cevap gelir inşallah
Aslaninannesi_ muphem en iyisi ben yaptırdım riskli çıktı o iki hafta hayatım kaydı ağlamaktan sonra fetal dna temiz çıktı . Madem tarama testi madem doğruluk oranı düşük neden yapıp annelerin hamileliklerini zehir ediyorsunuz
Kaderkks Bende henüz 3lü yaptırmadım gidicem ama ikilide randevu alıp gittim sadece kan verdim o kadar