Bugün nasipse 8de yatış yapacağım. Ssvd için çok doktor aramıştım ve Adanada yaşarken Konyaya ailemin yanına geldim 37 haftalıkken ve burada ssvd destekleyen bir doktor ile devam ettik. 40+2 oluyorum bugün.
Doktorumun sezeryan olmasini ön gördüğü sebepler:
Açıklığım 2 haftadır 2 cm ve ilerlemiyor. Bebeğin başı doğum kanalına tam girmemiş çok yukarıda imiş normalde 40 haftada olmasını beklediği yerde değilmiş. Bebeğin boynuna kordon dolanmış ve kordonun boyu uzun mu kısa mı bilmek mümkün değilmiş eğer kordon boyu kısa ise kanala inemezmiş. Suyum temiz berrak değildi 2 haftadır bunu biliyorduk zaten ya mekanyum yada deri döküntüsü olabilirmiş. Sürekli sancim var geceleri zor uyuyorum ağrıdan dedim bu ssvd için riskli olduğunu söyledi. Ve son olarak nst de sancım çıkıyor ve her sancı geldiğinde bebeğin kalp atışları yükseliyormuş bebek sıkıntıya giriyormuş bu da doğumda olası olumsuzluk riskini arttiriyormuş. Sezeryan öneriyorum dedi bende tamam dedim öyle:)) ileride unutmamak için buraya yazmak istedim 😄 Nasip değilmiş demekki önemli olan sağlıkla kucağıma almak inşallah nasip olur 🤲