Zehranisa25 39+6 doğum belirtisi olabilir mi yaşayan var mı yada açılma hissedilir mi böyle bir belirti de
hepoyleolurzaten_ 36+4 benimde sol tarafta batma şişkinlik ağrı var sanki başı orada ayağımı kıpırdatamıyorum bazı zamanlar