Kızlar anneniz yanınızda kaç gün kaldı veya kalacak? Ben cumartesi doğum yaptım, Benim annem özel sebeplerden dolayı ve Şehir dışında olduğu için 1 hafta kalabilecek sizce az bir süre mi :(
ama içten içe gidecek diye çok üzülüyorum. İnşaallah o güne toparlayabilirim
Sonra kayınvalidem falan destek olur evet ama anne gibi olur mu :(