BirAskMasali1323 Kızlar sınava gebe oldugumuza dair doktordan almamız gereken bı belge goturmemiz gerekiyomu..Şu sebepten soruyorum sınav esnasinda lavabo ihtiyacı veya başka durumlar olursa diye
Merve-Umut BirAskMasali1323 çıkartmıyorlar maalesef. Girerken girdim ben bide yanında ilaç atıştırmalık su götürebiliyorsun. Tavsiyem hafif ve minik bir yastık alın ve tuvalete odaklanmayın. Arastirabilirsiniz maddelerde var yanınıza yastık alma konusunda sorun çıkartmıyorlar. Ama araştırıp gidin kabul etmezlerse ilgili maddeyi gösterirsiniz
Neferut BirAskMasali1323 Yönetmelikte lavabo izini falan verdikleri yazıyor ama verilmiyor. Ona odaklanmamak gerek
Ceyda24 BirAskMasali1323 basvuru yaoarkn engelli sinifi dye tercih edilseydi. Kavabo izni oluyordu dye biliyorum
mujgan_33 BirAskMasali1323 eğer ki sınav başvurusu yaparken ÖSYM dilekçe gönderdiyseniz lavaboya gidebiliyorsunuz. Yanınızda ilaç ek gıda vs goturebiliyorsunuz.
BirAskMasali1323 Merve-Umut Teşekkür ederim canım..Atıştırmalık goturmemde su mecbur götürüruz..Tek sıkıntı lavabo ihtiyacı
Merve-Umut Atıştırmalık derken saydam paketli şeker veya çubuk kraker alırlar bence. Ben yanımda yiyecek götürmedim
BirAskMasali1323 Neferut Anladım siz girdinizmi sınava..Girdiyseniz bı sıkıntı yaşadınız mı sınav süresince
muphem BirAskMasali1323 valla ben bu sene hamileyken girdim ama daha 2 aylıktı bebiş. Hiçbi ayrıcalık da yaşamadım, yaşanır mıydı bilmiyorum🥲 temmuz sıcağında mahvoldum, lavabo hakkı vardıysa üzülürüm
SareYildirim BirAskMasali1323 ben de gireceğim ama bir ayrıcalık tanındığını bilmiyordum, tuvalet ihtiyacı sıkıntı olabilir ama sınavım 1 saat sürecek Allahtan
BirAskMasali1323 SareYildirim Taninmiyomuş evet idare edecez artık malesef siz kaç haftalık gebesiniz
SareYildirim BirAskMasali1323 Allah muvaffak eylesin inşallah, dün 36.haftaya girdim. Sınavıma 11 gün var. 38.haftada yani sınav 😅 bakalım nasıl olacak
BirAskMasali1323 SareYildirim Amin 🙏Bende 34 haftalığım sınavda 35 haftalık oluyorum siz onumuzdeki pazar günü olan sınava girmiyosunuz sanırım sizin sınavıniz başka.Siz bayagi ağırlaşmış oluyosunuz rabbim yardimcimiz olsun inşallah 🥰🌺
SareYildirim BirAskMasali1323 evet benim sınavım 22 Eylül’de. İlk zamanlar doktor doğum için 9 Ekim demişti. Şimdi kilosu biraz önden gidiyor diye ayın 20’sinden sonra bekle dedi 🥲 inşallah sağ salim sınavıma girerim de sonra sağlıkla huzurla doğum olur. Size de muvaffakiyetler diliyorum 🌿🧡