37+3 de yani dün akşam namazından sonra çamaşırımı ıslatıp bacaklarımdan 3-4 damla dökülecek kadar suyum geldi. Ardından nişan da geldi 3-4 saat içinde. Hastahaneye gittim ve ebe çatı muayenesi yaptı. Açılma çok azdı. Ben eve gitmek istediğimi söyledim eve geldik. Duşa girdim ters gibi kombi bozulmuş sıcak su gitmiş çok az geldi neyse öyle böyle dökündüm çıktım biraz. Sonra uyudum 1:30 gibi şimdi uyandım 3 gibi Ebe 24 saat içinde su geldiği için doğumun olmasını isteriz biz genelde dedi. Doktoru aradı doktor bu gün suyumu kontrol edecek. Ben normal doğum istiyorum her şey gayet güzel başkadı aslında ama benim gibi suyu azar azar gelip nişanı gelip normal doğum yapan var mı acaba? Ne kadar sürdü doğumunuz neler yaşadınız. İlk doğumum olacak bu arada