Alisss öncelikle Allah yardimcin olsun canim, ben de alerji hastasiyim ve gebelikte en cok ne zorladi seni dersen burun tikanikligi derim. Cunku baska hicbir durum yasamadim, ne bir bulanti ne bir halsizlik vs.
Gitmedigim doktor, kbb’ci kalmadi nerdeyse.
Hepsi gebelikten dolayi spreyleri yasakladi okyanus suyu, deniz suyu ıvır zıvırları serbest dedi ama onun benim burnumu acma ihtimali sifirdi. Kocamla yataklari ayirdim düsün agizdan nefes almaktan rahatsız ederim diye, dilim bile kupkuru uyaniyodum. Kendim mentollü bi taş gibi bi şey aldim trendyoldan 5 dk açtı sonra geri tıkadı, anlayacagin doğal hicbir sey acmadi.
Sonra ben baska sebeplerden kadin dogumcumu degistirip prof bi doktora gecis yaptim, ona da durumdan bahsettim ve kadin dogumcum dedi ki illiadin spreyi çok zor durumda kaldiginda kullanabilirsin, yani haftada 1 falan. Cunku doktorumda alerji hastasiymis ve beni en iyi o anladi :)) Ben de öyle yaptim.
Fakat içine belki biraz su serper diye söylüyorum 25. Haftalarda falan burun tıkanıklığı hafifliyor 😄 gebelik kaynakli da ekstra tıkanıyormuş, hem doktorum dedi hem de gercekten yaşadıkça gördüm. Suan mesela 38. Haftamdayim, bir tarafim tikali diğer tarafim açık. Baska bir doktora öylesine muayeneye gittim devlet hastanesiydi o da ayni sekilde haftada 1 kullanabilecegimi söyledi. Kisacasi cözüm yok malesef ama haftada bir kendini ödüllendirebilirsin sen de benim gibi 😔
Şimdiden geçmiş olsun, zor bir sürec ama gececek, guzel gunler yakinn 🌸❤️