Anne olmak daha doğmadan bile endişelenmekmiş 🥲 2hafta önce 33+4te kontrolüm vardı doktorum iştahımın nasıl oldugunu sordu . İyi dedim . Sonra 2050 gram dedi bende aZ mı diye sordum yoo iyi dedi ama endişelendim muz kefir süt bal çiğ kuruyemişler kuru incir falan ne varsa yedim 2haftadır . Yarın kontrolüm var inşallah iyidir kilosu ☺️ sizlerde durumlar nasıl kızlar 🐣