Kızım doğdu çok şükür iyiyiz korktuğum gibi geçmedi cekistirme hissediliyor ama acı sıfır bebeğimi görünce bütün korkum bitti ztn spinal oldum ama asla korkmayın şu an yürüyüşe kalkmadım ama bence gayet güzel geçecek iyi hissediyorum maşallah, Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu 💜💮