H_38 Arkadaşlar köyde yaşıyorum yatarken sivri sinek ısırıyor diye ilaç kullandım vücut spreyi sonradan gördüm hamileler kullanmasın yazıyormuş alt kağıtta birşey olur mu çok korkuyorum acil cevap verin lütfen 7+0 hamileyim
Sumruhazal H_38 offf ısrarla duş al yazılmıs sız alamam yarın alabılırım yazmıssınız bır kereden bırsey olmaz kolunu bacagını yıka öyle hemen derıden kana bulaşmaz gıt güzelce uyu yarın alırsın dusunu
H_38 Annelikmghb kaynanamgille birlikte kalıyoruz bu saatte kalkıp duş alamam ki yarın alsam birşey olur mu
Civcivlerinannesi H_38 hiçbir şey olmaz içini ferah tut bende hamileliğimde kullandım bir sıkıntı yaşamadım heryerini sinek ısırıp yara bere içinde kalmaktan daha iyidir hele bazıları zehirli oluyor balon gibi şişip inanılmaz kaşıntı yapıyor