Citirmom doğru söylüyorsunuz bende şu an acımı yaşama evresindeyim herhangi bir kalp atışı ve ultrason görüntüsü olmadığı için cok bağ kuramamıştım ama cok üzüldüm tabiki, bende bazı şeylere içerliyorum.. sanırsam iki üç ay beklemek daha mantıklı olacak 🙏🏻 sizede cok geçmiş olsun insallah gönlünüzce olsun her şey