Merhaba ben 4 yıl önce orada dogum yaptım pandemi dönemidir,hic bir problem yasamadim,hersey çok iyiydi hemşireler hasta bakıcılar sagolsun çok ilgiliydiler yine hamileyim ve düşünüyorum orada mı yapayım yoksa devlette mi diye??kimde dogum yapacaksınız??