Oksuruksurubu Salihaksy doktorlar suni sancı vermedimi belirli bir zamandan sonra doğmayınca çocuk kakasını yapıp yiyor tehlikesi oluyor doktorunuz ne dedi
busra_2332 Benimcanimoglum_55 bebişin kilosu kaç canım. Bende ilk doğumumda 40+3te sezeryan olmuştum bebii gelmeyince. Ne açılma ne sancı vardı kilosu da ilerde olunca doktor daha fazla bekletmek istemedi
Salihaksy Benimcanimoglum_55 42 haftaya kadar uzayabilir canım Allahın izniyle doğacak günü biliyordur bebeğim 😅 Çünkü kızım da zorla doğuma alınıp suni sancı ile doğumu gerçekleştirdim 3 gün suni sancı çektim çok zordu
Benimcanimoglum_55 Salihaksy bende bundan korkuyorum çıkmak istemediniz mi h 3 gün boyunca ailenizi görmediniz mi hangi il
Salihaksy Benimcanimoglum_55 İstedim ilk olduğu için tecrübesiziz ister istemez korkuttular beni suyu az ölür dediler mecbur kaldım daha günü vardı kızımın sayılı gördüm ailemi 😕
Ebruessar35 Salihaksy benimde sizin gibi doktor cuma günü icin sezeryan tarihi verdi ne acılmam ne ağrım hiç bişeyim yok
Salihaksy Ebruessar35 Normal doğum yapıcam bende 2 gün sonra gel suni sancı ile doğurtalım dedi bana🙄