merimiri 37+5 teyim. Dün çatı muayenem yapıldı. İki doktor ayrı ayrı kontrol etti basık çatı, yerinde olsak sezaryen yapardık dediler. Bebeğim biraz kilolu olduğu için normal doğumda çok zorlanacağımı söylediler. Bende hemen gelsin daha fazla kilo almadan normal doğurma ihtimalim var ise doğurayım istiyorum. Benimle hamile olanlar doğurdu bu hafta benim oğlumun keyfisi çok yerinde maşallah 😂