newmommmyy2 Merhaba hanımlar 6+3 te bebeğimin baş popo boyutu 7.29mm çıktı başka bi uygulamada 9-12 gösteriyor bu haftaları normalmi sizinki kaçtı
melektb newmommmyy2 Canim bebeğin gayet normal şimdiden böyle kiyaslamalara girme bence kendini yıpratırsın bebekler son 3 ayda en çok kiloya sahip olurlar onun dışında gelişim özellikleri değişkendir bebeğiniz in kalbi bile yeni oluştu inşallah daha güzel günler göreceksiniz 🥰🥰
newmommmyy2 Çok haklısınız kendimi tutmaya çalışıyorum ama işte bir düşük yaptım bundan öncesinde öyle olunca insan korkuyor doktor bile gayet sağlıklı dedi ama işte endişeleniyorum yinede arada böyle ufak şeylere 🥲
melektb newmommmyy2 Çok normal canım ama doktorunuza güvenin. Bebeğiniz strese maruz kalmasın. Güzel düşünün güzel olsun. Sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alın 🌼💘