Kızlar 40+6 oldum vs hala bebeğimin gelme isteği yok bugünle beraber 2 gündür karnımın altında ağrılar var sancı nts gidiyom hergun ve herşeyin normal olduğunu söylüyor sancım var ama nts de görünmüyor açılmam fln hicbirsey yok artık bedenimi tasiyamiyom ne yapmalıyım ilk gebeliğim böyle taşıyanlar varmı aramızda