Tarana
Merhabalar.Geçen sefer burda bir soru yazdım kabızlıkla ilgili.Biri çok kaba cevap yazdığı için programı sildim telefonumdan.Bugun geri döndüm.Ve yine sorum var.Protein 0.2 çıktı.bu fazlamı?Doktorum tuzu yasakladı sadece.Başka ne yememem gerekiyor?Lütfen kaba cevap yazanlar hiç yazmasın.Zaten duygusallığımız zirvede bir de siz kabalık yapmayın.