Hanzadem Ben doktorunuzda bir sorun göremedim.
Bu tahliller rutin tahlillerdir.Orada sembolik olarak açlık yazar sizin aç veya tok olmanız mühim değildir..
Sonuçta elzem bir durum çıkarsa tahlili verdiğinde aç miydin tok muydun diye sorar.
Evet her lekelenme,kanama vb şeyler düşük riskidir.
Hastanede size bunun için ilaç yazılacağı zaman reçete hastalık kodunuz düşük riski olarak geçer.